• Koszyk
  • W koszyku produktów: 0. 0,00 zł

Logowanie

Regulamin

1. Niniejszy regulamin określa zasady obowiązujące przy składaniu zamówień oraz ich realizacji za pośrednictwem Sklepu internetowego.

2. Definicje:

a) Sprzedawca: Cottonhill Barbara Maciejewska, ul. Kamienna 94/3, 50-547 Wrocław. NIP: 669-235-50-98, REGON: 021827631.

b) Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i jest zdolna do zawierania umów lub osoba prawna, bądź inny podmiot zdolny do zawierania umów.

c) Sklep internetowy – prowadzony przez Sprzedawcę serwis sprzedaży online, dostępny dla Klientów.

d) Towar – produkt oferowany Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.

3. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

4. Zamówienia w Sklepie internetowym można składać tylko poprzez witrynę internetową: www.cottonhill.pl.

5. Wszystkie ceny Towarów podane na stronie sklepu internetowego są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

6. Za zakupy w Sklepie internetowym klient może zapłacić w następujący sposób:

a) Przelewem – na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail wysyłanej do Klienta po złożeniu zamówienia.

b) Za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU.

7. Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT.

8. Sprzedawca czeka 7 dni kalendarzowych na zaksięgowanie płatności za złożone zamówienie. W przypadku braku wpłaty za zamówiony Towar w w/w terminie, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.

9. Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby zamówienie Klienta było wysłane w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności.

10. Zamówiony towar wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

11. Przed odebraniem przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

12. Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000, Nr 22, poz. 271 ze zm.), Klient ma prawo do zwrotu Towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni od daty dostarczenia Towaru, składając Sprzedawcy oświadczenie na piśmie.

13. Zwrot Towaru w ramach odstąpienia od umowy możliwy jest wyłącznie wówczas, gdy Towar będzie kompletny i nie będzie nosił śladów użytkowania ani uszkodzeń, oraz zostanie dostarczony wraz z dowodem zakupu – oryginałem lub kopią paragonu lub faktury.

14. Klient może przesłać zwracany Towar na swój koszt do siedziby Sprzedawcy: Cottonhill Barbara Maciejewska, ul. Kamienna 94/3, 50-547 Wrocław.

15. W przypadku uznania odstąpienia od umowy Sprzedawca wysyła zwracane pieniądze, na wskazane przez Klienta konto bankowe, maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Zwrotowi podlega jedynie kwota obejmująca cenę za towar.

16. Dane osobowe umieszczone w bazie danych Sprzedawcy są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

17. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, w szczególności na przekazanie jego danych osobowych firmie kurierskiej czy Poczcie Polskiej w celu realizacji wybranej formy wysyłki.

18. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).

19. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

20. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową na warunkach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2002r. Nr 141 poz. 1176).

21. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację w siedzibie Sprzedawcy lub wysłać reklamowany Towar na adres: ul. Kamienna 94/3, 50-547 Wrocław. Koszt wysyłki pokrywa Sprzedawca, po uprzednim uzgodnieniu sposobu wysyłki.

22. Składając zamówienie w Sklepie internetowym klient jednocześnie oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje zawarte w nim postanowienia.

 

Informacje o firmie:

Cottonhill Barbara Maciejewska
ul. Kamienna 94/3
50-547 Wrocław

NIP: 669-235-50-98
REGON: 021827631

Sklep internetowy Shoper.pl