• Koszyk
  • W koszyku produktów: 0. 0,00 zł

Logowanie

Regulamin

1. Niniejszy regulamin określa zasady obowiązujące przy składaniu zamówień oraz ich realizacji za pośrednictwem Sklepu internetowego.

2. Definicje:

a) Sprzedawca: Cottonhill Barbara Maciejewska, ul. Kamienna 94/3, 50-547 Wrocław. NIP: 669-235-50-98, REGON: 021827631.

b) Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i jest zdolna do zawierania umów lub osoba prawna, bądź inny podmiot zdolny do zawierania umów.

c) Sklep internetowy – prowadzony przez Sprzedawcę serwis sprzedaży online, dostępny dla Klientów.

d) Towar – produkt oferowany Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.

3. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

4. Zamówienia w Sklepie internetowym można składać tylko poprzez witrynę internetową: www.cottonhill.pl.

5. Wszystkie ceny Towarów podane na stronie sklepu internetowego są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

6. Za zakupy w Sklepie internetowym klient może zapłacić w następujący sposób:

a) Przelewem – na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail wysyłanej do Klienta po złożeniu zamówienia.

b) Za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU.

7. Dowodem zakupu jest paragon lub faktura VAT.

8. Sprzedawca czeka 7 dni kalendarzowych na zaksięgowanie płatności za złożone zamówienie. W przypadku braku wpłaty za zamówiony Towar w w/w terminie, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.

9. Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby zamówienie Klienta było wysłane w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności.

10. Zamówiony towar wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

W zależności od wybranego sposobu dostawy można przyjąć następujące czasy dostawy najczęściej realizowane przez usługodawcę:

kurier DPD: dostawa na następny dzień roboczy

Poczta Polska: list priorytetowy – dostawa w ciągu 2 dni roboczych

list ekonomiczny – dostawa w ciągu 3 dni roboczych

11. Przed odebraniem przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

12. Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000, Nr 22, poz. 271 ze zm.), Klient ma prawo do zwrotu Towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia Towaru, składając Sprzedawcy oświadczenie na piśmie, którego wzór można pobrać tutaj.

13. Zwrot Towaru w ramach odstąpienia od umowy możliwy jest wyłącznie wówczas, gdy Towar będzie kompletny i nie będzie nosił śladów użytkowania ani uszkodzeń, oraz zostanie dostarczony wraz z dowodem zakupu – oryginałem lub kopią paragonu lub faktury.

14. Klient może przesłać zwracany Towar na swój koszt do siedziby Sprzedawcy: Cottonhill Barbara Maciejewska, ul. Kamienna 94/3, 50-547 Wrocław.

15. W przypadku uznania odstąpienia od umowy Sprzedawca wysyła zwracane pieniądze, na wskazane przez Klienta konto bankowe, maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Zwrotowi podlega jedynie kwota obejmująca cenę za towar.

16. Dane osobowe umieszczone w bazie danych Sprzedawcy są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

17. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, w szczególności na przekazanie jego danych osobowych firmie kurierskiej czy Poczcie Polskiej w celu realizacji wybranej formy wysyłki.

18. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).

19. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

20. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową na warunkach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2002r. Nr 141 poz. 1176).

21. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację w siedzibie Sprzedawcy lub wysłać reklamowany Towar na adres: Cottonhill Barbara Maciejewska ul. Kamienna 94/3, 50-547 Wrocław. Koszt wysyłki pokrywa Sprzedawca, po uprzednim uzgodnieniu sposobu wysyłki.

22. Składając zamówienie w Sklepie internetowym klient jednocześnie oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje zawarte w nim postanowienia.

 

Informacje o firmie:

Cottonhill Barbara Maciejewska
ul. Kamienna 94/3
50-547 Wrocław
zarejestrowana przez Urząd Miasta Wrocław


NIP: 669-235-50-98
REGON: 021827631

Sklep internetowy Shoper.pl